środa, 7 października 2015

Witajcie!

Oto mój nowy blog, trzeci już. Niektórzy z Was może czytają mojego blogaska książkowego i z niego tu przywędrowali. Niemniej, ten będzie o moich ukochanych zwierzakach i wszystkim, co ich mniej lub bardziej bezpośrednio dotyczy.:)

Tak się bowiem składa, że nie za bardzo wyobrażam sobie życie bez jakiegoś futra w domu, więc jak tylko zaczęłam mieć warunki, to pomyślałam o zwierzaku. Długo się zastanawiałam i w końcu padło na świnki. W czerwcu 2015 roku trafiły do mnie Appa i Momo, dwie samiczki rasy rex:

Szafranowa Momo
Czerwona Appa, obecnie samica alfa
Na blogu będę pisać o nich w szczególności, o świnkach morskich ogólnie, a pewnie i jakieś teksty ogólnozwierzęce się trafią. Będę tez recenzować różne świnkowe rzeczy (pewnie najczęściej karmę, bo to świnki najszybciej zużywają). Notki planuję dodawać w każdą środę.

A więc do zobaczenia za tydzień.:)

PS. A po więcej zapraszam na funpage funpig świniaków i blogaska.:)

1 komentarz:

  1. 57 yrs old Structural Engineer Bernadene Linnock, hailing from Val Caron enjoys watching movies like Conan the Barbarian and Kite flying. Took a trip to Medina of Fez and drives a Diablo. zobacz

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.